Takı-Toka Kutusu / Accessory Box

Bu tahta kutuları babam tam çöpe atacakken yakaladım. Dedim ben onları kaplarım güzel olur ama uzun zamandır erteliyordum. Duvar kağıtlarından kalan ufak parçaları kullandım. Her türlü kağıt, kumaş kullanılabilir. Ben bu mavi duvar kağıdının desenine bayıldığım için bunları tercih ettim. Böyle tatlı kutular çıktı ortaya..
Mutlu haftalar..

I found this two boxes in our larder but my father was thinking throw them away but I didn’t allow 🙂 I used small parts of walpaper to cover them but you can use everything (like papers, fabrics..). I chose walpaper because i really love blue one. And result: this cute boxes…
Have a great week..

1

3

4

5 6 7 8 9

10

11

12

Takı-Toka Kutusu / Accessory Box” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

