TAZE: Entrelak Kazak / JUST FINISHED: Entrelac Sweater

Aramıza yeni katılan bu entrelak kazağa “merhaba” deyin 🙂 Örmesi biraz (çok değil, biraz) zahmetli olsa da bittikten sonra verdiği haz paha biçilemez. Entrelak modeli bu kazağa başlamadan önce öğrendim ve şu video serisi çok işime yaradı. Kollarında ve yaka kısmında arttırmalarda/eksiltmelerde düzgün duracak mı diye biraz tereddüt ettim ama dikerken o düzensiz arttırma/eksiltmeler gizlenebiliyor.

Kısaca ben sevdim bu kazağı bakalım siz ne düşüneceksiniz..

Haftanız güzel geçsin..

 

Say “Hello” my new baby: Entrelac Sweater 🙂 Although it was just a bit hard to knit (not too much),  it brings me great pleasure after finished. I had just learnt this entrelac pattern before I started to knit this sweater. And this video series really helped me. Irregular increases/decreases at its  sleeves and collar can be camouflaged, don’t be afraid 🙂

In sum, I really like this sweater, let’s see what you think..

Hope you have a nice week..

(Sorry for my terrible English)

 

6-1 6-2 6-5 6-4 6-6

TAZE: Entrelak Kazak / JUST FINISHED: Entrelac Sweater” üzerine 2 yorum

  1. sinem dedi ki:

    ben yelek örmek istiyorum entrelac modeliyle ama kol ve yaka kesimini kafamda oturtamadım lütfen yardım edin

    • Merhaba,
      Aşağıdaki video bana yaka kesimini yaparken çok yardımcı olmuştu. Kol kesimi yapmadım ben bu kazakta ancak yakada olduğu gibi aşama aşama bitirebilirsiniz. Videoda nasıl bitirildiği gösteriliyor ben de yaka kısmının bitirmesini biraz doğaçlama birkaç sıraya yayarak yaptım. Baya bi düzensiz olabilir ama dikerken gizleyebilirsiniz bir sıkıntı olmaz 🙂

Bir Cevap Yazın

