Somon Kısa Kollu / Salmon Short Sleeved

Sonunda somon rengi kısa kollu bluzu bitirdim. Hemen hemen bir ay sürdü. Tabi ben bunu yaparken araya ufak tefek başka şeyler da karıştırdım 🙂 Neyse bu bluz tam da istediğim gibi oldu.
Kollarını şu bluzdan örnek alarak yaptım. Siz de örneğin nasıl yapıldığını youtube daki bu videodan görebilirsiniz.
Ben hemen yeni bir kazakla devam ediyorum.
I’ve finally finished the salmon short sleeved shirt. It took for a month. And I made some easy project too while continue this shirt. Anyway I really like it.
This shirt inspired me for its sleeves and this youtube video helps you to how to knit this pattern.
Time to knit another one.
42-8 42-10 42-12 42-15 42-13 2
Somon Kısa Kollu / Salmon Short Sleeved” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

