Görsel

Ne Yapıyorum / What’s on My Hook

24052012624

24052012625

Bu sıralar uğraştığım işlerden biri de bu dantel elbise. Kış geliyor ben yazlık elbise derdindeyim ama yaza anca biter zaten. (AysunAktuna Spring/Summer 2015 🙂 )
Tabi bitirebilirsem.
Gerçi dümdüz örüp çıkacağım yakaya kadar herhalde yaparım diye düşünüyorum.
Dantelin ipliği Altınbaşak Kroşe %100 pamuk.
Modelde ise Pinterest yardımıma koştu ve şu modeli buldum. Sitede yapılışını da göstermişler sağolsunlar.
İnşallah bitirebilirim yaza kadar 🙂
İyi haftalar..

Nowadays I’m crocheting this lace dress. We are in autumn, I know. beginnig  a new summer dress proves that I love spring and summer seasons.
Besides, it will finish narrowly at next summer.
For this pattern I use Pinterest and it headed me this website .

I hope I can manage to finish this dress.
Have a great week.

Bu da bu haftanın şarkısı benim için.
It’s this week’s song for me.

Ne Yapıyorum / What’s on My Hook” üzerine 6 yorum

Bir Cevap Yazın

