Görsel

Ne Yapıyorum / What’s on My Needle

Geç de olsa hepinize iyi seneler diliyorum. Umarım dilediğiniz gibi bir yıl olur.
Yeni bir yıla başlarken yeni kararlar almak Allah’ın emri. Doğal olarak benim de aldığım (sizler için basit olabilir ama benim için hayli zor) bazı kararlar var: Yarım işlerimi bitirmek!!

Halihazırda bir anne hırkası, bir battaniye, bir yazlık elbise, 3 kazak, birkaç para kesesi bitirilmeyi bekliyor.

İşe annemin hırkasıyla başladım. Arkası ve önün bir yanı bitti diğer yanı da bitmek üzere. İki kol da kolayca biter diye düşünüyorum.

Hırkanın örneği için yine hırka olmayan bir şeyin örneğinden faydalanıyorum. (hand made by fasOla‘nın blogundan inceleyebilirsiniz.) Kalıbın kaynağı ise kafam 🙂

Bunun yanında yarım işler listesine yeni katılan çizgili kazağı da bitirmeye uğraşıyorum. Bununla bi’şey yaparım ben diye aldığım iplerle annemin hırkasında kullandığım ip beraber nasıl duracak diye merak edip başlamıştım. Sonra aa ne güzel kazak olur dedim. Bu kazak örneksiz dümdüz örgü bu nedenle kolay ilerliyor. Ama inşallah öylesine aldığım iplerin devamını bulurum :/

Şimdilik ördüklerim bunlar. Bitirip battaniyeye geçmeyi planlıyorum. Hadi bakalım Aysun..

Yeni başlayacak haftanız ve yılınız güzel geçer umarım.

I wish you all a great year. ( I know I’m late.)

Everyone makes  new plans beggining of the new year. Absolutely so do I. My plan is to finish my works in progress!!

A cardigan for my mother
A blanket
3 sweater
A summer dress
A few small bags
waiting to be finished.

My first purpose is finish my mother’s cardigan. I’ve already finished it’s back and one side of front and the other is about to finish. I think I will easily finish the sleeves. They won’t take much time.

It’s pattern from a bolero made by fasOla. ( You can find the pattern in her blog: hand made by fasOla.)

Beside this cardigan I’m driving to finish a sweater. I’ve begun this sweater while I was thinking two yarns look good together.

These are on my needle nowadays. If I can succeed to finish them, I will try to finish the chevron blanket.

I hope you have a great week and an amazing year.

26-5

26-6

56-1

56-2

Ne Yapıyorum / What’s on My Needle” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

