Görsel

Robadan Kazak / Top Down Sweater

Merhaba!!1

Bir kaç hafta önce yeni yıl kararlarımdan bahsetmiştim: Yarım işlerimi bitirmek. Bu yarım işlerden biri olan kışa girerken kendime ince ipten başladığım robadan (yani yaka kısmından başlanıp aşağı doğru örülen) kazağı bitirmeyi başardım hatta giydim de abime resim çekmesi için tutturdum bile.

Bu benim ilk robadan kazak denememdi. Canımı sıkan tek noktası kazak kendiliğinden biraz dönüyor (hani bazı tişörtlerin ilk yıkamadan sonra dikişleri döner ya öyle). O da kazağı misinalı şişle döne döne örneksiz ördüğüm için olmuş galiba (ananem, annem ve teyzelerim öyle söyledi). Bilmiyorum belki de ben beceremedim 🙂 Ama giyince pek belli olmuyor sanki.

Dediğim gibi öncesinde robadan örgü hakkında hiç bir fikrim yoktu. Yine youtube yardımıma koştu. Siz de bilmiyorsanız şu video serisi yardımcı olabilir.

İyi hafta sonları diliyorum.

 

Hiya!!

I mentioned a few weeks ago my new year plan: Finish the worsk in progress. One of these WIPs is my top-down sweater. I managed to finish it as well I wore it.

This is my first try to top-down knitting. One little thing makes me unhappy about this sweater: It turns around itself. My mum, grandma and my aunts said that it happens because of circular needle. I don’t know. Maybe it’s just my uselessness 🙂

If you don’t know anything about knitting top-down sweaters youtube gives you a hand. Don’t wory. I learned how to knit top-down knitting due to this video series.

Enjoy your weekend.

IMG_0931

58-4

58-5

58-6

58-7

58-8

58-9

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

