Baharlık Şal / Scarf for Spring

Kışın başında can sıkıntısından bir atkı başlamıştım. Tabi merserize ip kullandığımdan baharlık bir şey olacak. E rengi de bahara uygun zaten. Bu bahara yetiştirebilir miyim ama bilmiyorum.

Neyse kısmet artık.

Ayrıca bu sıralar resme tekrar dönüş yaptım. Şimdiye kadar hiç sulu boya denememiştim ama acayip eğlenceliymiş. Kendimce eğleniyorum yani. Ve bu resim ve örgü tutkusunu birleştirmeyi çok seviyorum.  Şu atkı nasıl duracak bir deneyim dedim ama biraz erkek vücudu gibi çizmişim 😀 Yapacak bi’şey yok 😀

I’ve started a scarf at this winter but I’m using mercerized yarn. So it will be appropriate to spring. Anyhow its color for spring 🙂 But I don’t know that I can finish it for this spring.

As well I’m back to painting after a few years. I have never painted with watercolor before but it’s really pleasant. Of course I’m amateur but it’s okay. I enjoy with it. And I love to mix the painting and knitting passions. So.. I tried to paint this scarf but I drew it like a man body 😀 Doesn’t matter 😀

59-3  18f

Baharlık Şal / Scarf for Spring” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

